loading...
رایــــــــــگــــــان دانـــــــــــــلــــــــود
admin بازدید : 62 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

با وجود این که امروزه شاهد عرضه نخسه های مختلف و اسم های مختلف از مرورگرها هستیم اما کماکان نام فایرفاکس در میان این لیست به خوبی می درخشد. مرورگری فوق العاده قدرتمند از بنیاد موزیلا که امروزه به عنوان محبوب ترین مروگر در بین کاربران شناخته می شود. Firefox For Android 32.0.1 برای مدیریت صفحه های باز شده از پنجره ها پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند برای مدیریت هرچه بهتر آن اقدام نمایند. این کار باعث خواهد شد که هر کاربر به صفحه ها با سرعت بسیار بالاتری دسترسی داشته باشد. نکته مهم در مورد Mozilla Firefox سرعت و امنیت بالای آن است. فایرفاکس دارای سرعتی بسیار بالا در بارگذاری صفحات می باشد و قادر است صفحات وب را با سرعتی بسیار کم نظیر بارگذاری نماید.این بار در سایت نیو فور اندروید می توانید ورژن جدید فایرفاکس را برای اندروید و کامپیوتر دانلود کنید و لذت ببرید.

توجه: پس از انتشار نسخه جدید این پست به روز می شود!

Firefox For Android 32.0.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر + کامپیوتر

همچنین امنیت این مروگر چه نسخه اندروید چه نسخه کامپیوتر بسیار عالی است به طوری که قادر خواهید بود با امنیت کامل در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید. قابلیت اضافه کردن صفحات مورد علاقه به بوکمارک ها در Mozilla Firefox قرار داده شده است تا کاربران توسط آن بتوانند هر صفحه ای را که به آن علاقه مند بودند به این قسمت اضافه کنند؛ اضافه کردن صفحات به این قسمت باعث دسترسی بسیار سریع تر به آنها در زمان های بعدی خواهد شد. شاهکار کمپانی موزیلا از افزونه ها و پوسته های مختلف پشتیبانی می کند و به کاربران نیز این امکان را می دهد تا بتوانند با نصب افزونه ها آن را به یک مرورگر دلخواه و شخصی سازی شده تبدیل نمایند و با نصب تم و پوسته های مختلف، ظاهر آن را در هر زمانی تغییر دهند. Mozilla Firefox از HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند و همانطور که می دانید امروزه در زبان های برنامه نویسی HTML5 برای طراحی وب سایت ها و صفحات آن استفاده می شود. موزیلا فایرفاکس این قابلیت را دارد تا بتوانید به صورت مخفیانه و غیر قابل شناسایی در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید. این قابلیت هنگامی که بسیار مفید واقع خواهد شد که نخواهید کسی از وبگردی شما اطلاعی داشته باشد. در نسخه های جدید این مرورگر بر روی کاهش کرش ها به صورت حرفه ای کار شده است و تا حد امکان از کرش شدن صفحات جلوگیری به عمل خواهد آمد.

admin بازدید : 51 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

|دانلود نیمباز برای چت و گفت گو رایگان در اندروید|

مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger 3.2.0 یکی از محبوب ترین مسنجرها می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف نظیر آیفون، اندروید، جاوا، سیمبیان، ویندوز و … عرضه شده است و این بار نسخه آندرویدی این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم. مسنجر نیمباز، یک مسنجر قدرتمند نظیر یاهو مسنجر می باشد که با استفاده از یک آی دی و یک پسورد شما را به متصل کرده و می توانید با دوستان خود چت و گفتوگو کنید. این برنامه برای برقراری ارتباط از اتصال اینترنت استفاده می کند و برای این که با دوستان خود چت کنید نیاز به اتصال اینترنت دارید. البته قابلیت تماس بدون استفاده از اینترنت نیز در نیمباز نیز وجود که هزینه اندکی برای شما دارد، اما شما به وسیله آن قادر به برقراری تماس های بین المللی با کیفیت بالا را خواهید داشت. یکی از قابلیت های جالبی که مسنجر Nimbuzz Messenger دارد این است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود تا با مسنجرهای دیگر نظیر یاهو مسنجر، جی تاک، فیس بوک، لایو مسنجر نیز در ارتباط باشید. نیمباز به کاربران قابلیت ارسال تصویر و فایل را نیز می دهد و تنها کافی است تا آی دی شخص مقابل را داشته باشید تا بتوانید به سادگی برایش فایل ارسال کنید.با ما همراه باشید با دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار نیمباز برای اندروید!

Nimbuzz Messenger 3.2.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Nimbuzz Messenger دارای شکلک های بسیار زیاد و جدیدی نیز می باشد که می توانید از انها برای بیان احساسات خود به طرف مقابل استفاده نمایید. این شکلک ها در نسخه جدید نیمباز نیز بسیار افزایش یافته اند و تعداد بسیار زیادی شکلک های جدید و غیر تکراری نیز به آن افزوده شده است. نیمباز دارای محیط زیبایی نیز می باشد که بعد از نصب به راحتی می توانید با اکانت خود لوگین کرده و به سادگی از آن استفاده کنید. حتی اگر اینترنت نیز ندارید، می توانید با هزینه اندکی توسط نیمباز برای دوستان خود مسیج ارسال کنید. پس می توان از نیمباز به عنوان یک جایگزین برای برنامه مسیج گوشی نیز نام برد. Nimbuzz Messenger قابلیت شخصی سازی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید آن را به حالت افقی یا عمودی در بیاوریدیا برای اکانت نیمباز خود تصویر پروفایل قرار دهید.

admin بازدید : 68 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که مطلع هستید برای سیستم عامل آندروید بازی ورزشی بسکتبال زیادی عرضه نشده است و یکی از معروف ترین و شاید بتوان گفت تنها بازی که در این سبک عرضه شده است بازی معروف NBA 2K14 است. بازی که از آن به عنوان یکی از محبوب ترین بازیهای آندروید یاد می شود و به دلیل گیم پلی و گرافیک بسیار عالی که دارد مورد توجه تعدا بسیار زیادی از کاربران قرار گرفته است. گرافیک NBA 2K14 1.30 به حدی عالی است که به حق از ان می توان به عنوان یکی از برترین های آندرویدی نام برد که دارای گرافیکی واقعا خیره کننده می باشد. از این بازی آندروید که توسط کمپانی ۲KA Games عرضه شده است، تا کنون نسخه های مختلفی برای دانلود قرار داده شده است که امروز جدیدترین نسخه آن را برایتان آماده کرده ایم. NBA 2K14 به گونه ای طراحی شده است که قابلیت کنترل کردن را در اختیار کاربر قرار میدهد؛ به این صورت که این شما هستید انتخاب خواهید کرد تا چگونه بازی را کنترل کنید. بازی دارای دو حالت کنترل لمسی یا تک انگشتی می باشد. کنترل لمسی، کنترل به شیوه ای می باشد که در بازی های دیگر شاهد آن هستید. کنترل تک انگشتی نیز همان کنترل کلاسیک می باشد که در بازی های قدیمی مشاهده می شد.

NBA 2K14 1.30

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در طول بازی تشویق های بازیکنان باعث افزایش هیجان بازی میشود. به ویژه که صداگذاری بازی نیز بسیار عالی کار شده است و تشویق ها و فریادها در طول بازی بسیار به موقع و در زمان مناسبی انجام خواهند شد. در هنگام بازی نیز موسیقی هایی کاملا مناسب و مرتبط برایتان پخش خواهد شد. این بازی از لیگ حرفه ای بکستبال آمریکا الهام گرفته شده است و تمام بازیکنان این لیگ و تمام تیم ها در آن حضور دارند. بازیکن ها به گونه ای بسیار واقعی طراحی شده اند که تفاوتی در آنها با بازیکن های اصلی مشاهده نخواهید کرد. تمام نقل و انتقالات بازیکن ها تا سال ۲۰۱۴ نیز در این نسخه انجام شده است که همین موضوع سبب افزایش واقع گرایی بازی می شود. در کل بازی NBA 2K14 به عنوان یکی از گرافیکی ترین بازی های آندروید شناخته می شود که گیم پلی کم نظیر آن باعث افزایش محبوببیت روز به روز این بازی می شود.

admin بازدید : 51 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

بازی پو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید به حساب می آید که بر خلاف حجم کمی که دارد، اما بسیار محبوب واقع شده است و تاکنون بیش از صد میلیون بار از وب سایت گوگلی پلی دانلود شده است. Pou 1.4.56 در بین کاربران نیز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کاربران بسیار زیادی آن را بر روی گوشی شان نصب دارند. بازی پو شاید کمی بچگانه و ساده به نظر برسد اما بعد از این که آن را نصب کردید حتما متوجه خواهید شد که POU یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. پو نام شخصیتی کارتونی است که در این بازی قرار دارد. شما باید از پو همانند یک حیوان خانگی نگهداری کنید. این نگهداری ها شامل حمام دادن، تمیز کردن، سرگرم کردن، غذا دادن و … خواهد بود که باید هر زمان مناسب به هرکدام از انها برسید. چرا که اگر کاری را در زمان مناسب انجام ندهید باعث افسردگی پو خواهد شد اما اگر کارها را در زمان صحیح و مناسب انجام دهید پو همیشه خوشحال خواهد بود. شما با مراقبت از پو سکه به دست خواهید اورد.این بار با نیو فور اندروید نسخه اندروید و کامپیوتر بازی پو را دانلود کنید!این ورژن از بازی نسخه پول بی نهایت است و می توانید هر چیزی که می خواهید را برای پو خریداری کنید.

Pou 1.4.56

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر + ویندوز برای کامپیوتر

admin بازدید : 59 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

FIFA 15 v1.0.6

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

حتی این امکان برای شما در فیفا ۱۵ نسخه اندروید پیش بینی شده که یک تیم خریداری کرده و با آن در لیگ های دسته پایین شروع به بازی کنید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید و با درآمدی که به دست می آورید بازیکنان مورد علاقه تان را از دیگر تیم ها خریداری کرده و با استفاده از آنها قدرت تیم خود را تا حد امکان افزایش بدهید و به این ترتیب در جدول رده بندی بالا آمده و به عنوان تیم قهرمان به لیگ های دسته بالاتر راه پیدا کنید. گیم پلی بینظیر این بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دوستداران بازی فوتبال هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

admin بازدید : 56 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

|دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه Angry Birds Stella 1.0.0 برای اندروید|

احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

Angry Birds Stella 1.0.0

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 این بازی زیبا شامل ۱۲۰ مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

admin بازدید : 78 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی جدید football championship یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال برای گوشی های جاوا میباشد که در قمست ادامه مطلب میتوانید از سایت رایگان دانلود با لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

Football Championship - بازی فوتبال | جاوا محصول Kitmaker سایز 320×240

 

 

admin بازدید : 49 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به تصاویر کارتونی

منتظر چه چیزی هستید؟ همان قدر که زندگی زیباست برنامه MomentCam نیز فوق العاده است! برای اولین بار در جهان می توانید عکس های گرفته شده با دوربین گوشی خود را به تصاویر کارتونی تبدیل نمایید. این برنامه تصاویر کارتونی بسیار زیبا و خنده داری در موقعیت های مختلف از شما می سازد که بدون شک با مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد. وجود زمینه های خاص باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر تصاویر شما می شود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه ایجاد تصاویر کارتونی MomentCam v2.5.3دانلود برنامه ایجاد تصاویر کارتونی MomentCam v2.5.3دانلود برنامه ایجاد تصاویر کارتونی MomentCam v2.5.3

admin بازدید : 367 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

احتمالا تا به حال بارها نام بازی My Talking Tom یا همان تام سخنگو را شنیده و یا آن را انجام داده اید.این بار به روز ترین نسخه این بازی را برای اندروید دانلود کنید. امروز نیز ما برای شما یکی دیگر از نسخه های این بازی بسیار جذاب را فراهم کرده ایم که می توانید با استفاده از آن برای مدتی در کنار دوستان و یا اعضای خانواده سرگرم بشوید. شاید در یک نگاه به نظر برسد که این بازی مخصوص دختر بچه ها می باشد اما تنها کافیست که آن را دریافت کرده و بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کنید و با یک بار انجام دادن آن متوجه خواهید شد که به هیچ وجه این گونه نیست و این بازی می تواند شما را به سادگی به خود جذب کند.

 

دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 1.8 اندروید

 

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

در بازی زیبای My Talking Tom 1.8.1 شما باید یک گربه خانگی به نام تام را پرورش بدهید. به این ترتیب که شما باید این بچه گربه را به حمام ببرید و در آن جا او را بشوید و همینطور باید غذا های مختلف خریداری کرده و به او بدهید شما برای انجام این کار به پول نیاز دارید و باید با انجام مینی بازی های مختلف که در این بازی طراح شده است برای خود پول جمع آوری کرده و سپس پولی را که بدست آورید برای خوراک و پوشاک این بچه گربه خرج کنید. شما باید به قسمت خرید لباس رفته و به سلیقه خود برای حیوان خانگیتان لباس خریداری نمایید. یکی از قابلیت های برجسته ای که بیشتر باعث محبوبیت این بازی شده است قابلیت تقلید صدایی می باشد که در آن وجود دارد کافیست که میکروفن گوشی را جلوی دهانتان نگه دارید و صحبت کنید خواهید دید که بچه گربه صدای شما را به گونه ای کاملا بامزه تکرار خواهد کرد با استفاده از این امکان که توانسته نظر بسیاری از کاربران اندرویدی را به خود جلب کند شما می توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید زیرا این گربه بامزه هنگامی که قصد تقلید صدای شما را دارد آن را کمی از حالت عادی خود تغییر می دهد به گونه ای که اصل صدای شما تغییر نداشته باشد و همین موضوع باعث شده که یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تقلید صدا به شمار بیاید.

 

ی دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,414
  • بازدید کلی : 9,033