loading...
رایــــــــــگــــــان دانـــــــــــــلــــــــود
admin بازدید : 78 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

Lili

در جزایر اسرارآمیز جئوس، لیلی تعدادی از مردم محلی خنده‌دار را ملاقات خواهد کرد. در بازی Lili به اکتشاف در محیط‌های زیبا بپردازید، پازل‌های متنوع را حل کنید و حتی در مسیرتان یکی دو رژیم سرکوبگر را به چالش بکشید. لیلی از سیستم بدون مبارزه‌ برای برخورد با دشمنان استفاده می‌کند و در ماجراجویی‌اش با برخی از مشکلات شخصی روبرو می‌شود.لازم به ذکر است که این بازی تنها بر روی مدل های Kindle Fire HDX 7 , Kindle Fire HDX 8.9 و Amazon Fire Phone قابل اجرا می باشد .

ویژگی‌ها:

گرافیک سه‌بعدی خیره کننده در حد کنسول

سیستم کنترل ابداعانه که به طور ویژه برای دستگاه‌های با صفحه لمسی طراحی شده است

دنیای آزاد در سبک نقش‌آفرینی

تعداد زیادی آیتم و لباس برای جمع‌آوری و به‌روز رسانی

admin بازدید : 157 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

Stilland-War

به هزاران بازیکن این بازی ملحق شوید و بهترین بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین اندروید را تجربه کنید. در بازی Stilland War (Online MMO RPG) در راه خود در سرزمین استیلند به مبارزه بپردازید و اسرار اولیه آن را کشف کنید. با استفاده از ارتقاء تجهیزات، نیروی سنگ‌های قیمیتی و همراهان، قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید بر سخت‌ترین دشمنان غلبه کنید. با دوستانتان تیم تشکیل دهید و مأموریت‌های مختلف را انجام دهید و دنیای فانتزی وسیع آن را کشف کنید.

ویژگی‌ها:

دارای داستانی حماسی، اژدهاها از خواب‌های طولانی خود بیدار شده‌اند!

سیستم شگفت‌انگیز مبارزه نوبتی

با استفاده از همراهان خود به ماجراجویی بپردازید

admin بازدید : 36 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

Ruins-Escape-PRO

Ruins Escape PRO یک بازی جالب سه بعدی به سبک تیراندازی و فرار است که در آن شما در نقش یک انسان بازمانده از آخرالزمان را بازی می‌کنید، در دنیایی که پر از هیولاهای مختلف است! باید از این مکان فرار کنید، پس چالش‌های سر راهتان را پشت سر گذاشته و با خطرات آن مواجه شوید. باید برای هلیکوپتر سوخت تهیه کنید زیرا تنها راه فرارتان همین است. شلیک به زامبی‌ها را نیز فراموش نکنید!

ویژگی‌ها:

دارای ماشین‌های متنوع برای رانندگی در شهر

تعداد زیادی از زامبی‌های مختلف

مکان سه‌بعدی وسیع با گرافیک خارق‌العاده

admin بازدید : 136 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

Asphalt-OverDrive

آخرین نسخه بازی زیبا و محبوب آسفالت با نام Asphalt Overdrive اکنون برای دانلود آماده شده است، تجربه مسابقات اتومبیلرانی هیجان‌انگیز که این بار در دهه ۸۰ کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و در آن باید با ماشین‌های پلیس رقابت کرده و از آنها پیشی بگیرید.

ویژگی‌ها:

قفل ۳۰ ماشین سرعتی رده بالای کلاسیک مانند لامبورگینی کنتاچ و فراری تستاروسا را باز کرده و با آنها مسابقه دهید

برای تسلط بر خیابان‌های کالیفرنیا ماشین خود را ارتقاء دهید

در ۷ نوع مأموریت مختلف خود را به چالش بکشید: فرار از پلیس، شکست رئیس‌ها، رد شدن از موانع  و …

دارای گرافیک خیره کننده با نورپردازی در لحظه‌ و افکت‌های ذرات

به فیسبوک متصل شوید و در کنار دوستانتان و یا در مقابل آنها به رقابلت بپردازید

با دوستانتان تیم تشکیل دهید و مأموریت‌های هفتگی را انجام دهید

admin بازدید : 38 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 Jewel-of-Persia

Jewel of Persia  نام یک بازی با گیم پلی اعتیاد آور برای دیوایس های اندرویدی بوده که بایستی با پیدا کردن جواهرات هم رنگ و از بین بردن آن ها امتیاز جمع آوری کنید . جواهرات هم رنگ را به یکدیگر اتصال داده و سپس آن ها را منفجر سازید . دقت داشته باشید که برای این کار محدودیت زمانی وجود دارد . قابل توجه است که گرافیک این بازی به صورت رنگارنگ ، جذاب و ایده آل ارائه شده است . و در پایان لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، روسی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، کره ای سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب و جذاب بازی

از بین بردن جواهرات هم رنگ

جمع آوری امتیاز

دانلود در ادامه مطلب

 
admin بازدید : 43 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (اندروید) Ice Age Village Android مجموعه انیمیشن های عصر یخبندان (Ice Age) جزو محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر هستند. علاوه بر کودکان، حتی بزرگتر ها هم علاقه زیادی به این مجموعه کارتون ها دارند. به تازگی بازی عصر یخبندان برای سیستم عامل Android تولید شده است. این بازی بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب میباشد. ماجرای اصلی این بازی، ساخت یک دهکده با تمام امکانات است. شخصیت های اصلی Ice Age یعنی مندی، الی، دیه گو، و سید در این بازی حضور دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا دهکده را هر چه بهتر بسازند و مدیریت کنند.
admin بازدید : 35 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (اندروید)

Iron Man 3 Android

 

 

 

پس از مدت ها انتظار و بعد از انتشار نسخه کنسولی بازی Iron Man 3 ، نسخه اندرویدی این بازی منتشر شد.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

 

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

admin بازدید : 67 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که مطلع هستید برای سیستم عامل آندروید بازی ورزشی بسکتبال زیادی عرضه نشده است و یکی از معروف ترین و شاید بتوان گفت تنها بازی که در این سبک عرضه شده است بازی معروف NBA 2K14 است. بازی که از آن به عنوان یکی از محبوب ترین بازیهای آندروید یاد می شود و به دلیل گیم پلی و گرافیک بسیار عالی که دارد مورد توجه تعدا بسیار زیادی از کاربران قرار گرفته است. گرافیک NBA 2K14 1.30 به حدی عالی است که به حق از ان می توان به عنوان یکی از برترین های آندرویدی نام برد که دارای گرافیکی واقعا خیره کننده می باشد. از این بازی آندروید که توسط کمپانی ۲KA Games عرضه شده است، تا کنون نسخه های مختلفی برای دانلود قرار داده شده است که امروز جدیدترین نسخه آن را برایتان آماده کرده ایم. NBA 2K14 به گونه ای طراحی شده است که قابلیت کنترل کردن را در اختیار کاربر قرار میدهد؛ به این صورت که این شما هستید انتخاب خواهید کرد تا چگونه بازی را کنترل کنید. بازی دارای دو حالت کنترل لمسی یا تک انگشتی می باشد. کنترل لمسی، کنترل به شیوه ای می باشد که در بازی های دیگر شاهد آن هستید. کنترل تک انگشتی نیز همان کنترل کلاسیک می باشد که در بازی های قدیمی مشاهده می شد.

NBA 2K14 1.30

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در طول بازی تشویق های بازیکنان باعث افزایش هیجان بازی میشود. به ویژه که صداگذاری بازی نیز بسیار عالی کار شده است و تشویق ها و فریادها در طول بازی بسیار به موقع و در زمان مناسبی انجام خواهند شد. در هنگام بازی نیز موسیقی هایی کاملا مناسب و مرتبط برایتان پخش خواهد شد. این بازی از لیگ حرفه ای بکستبال آمریکا الهام گرفته شده است و تمام بازیکنان این لیگ و تمام تیم ها در آن حضور دارند. بازیکن ها به گونه ای بسیار واقعی طراحی شده اند که تفاوتی در آنها با بازیکن های اصلی مشاهده نخواهید کرد. تمام نقل و انتقالات بازیکن ها تا سال ۲۰۱۴ نیز در این نسخه انجام شده است که همین موضوع سبب افزایش واقع گرایی بازی می شود. در کل بازی NBA 2K14 به عنوان یکی از گرافیکی ترین بازی های آندروید شناخته می شود که گیم پلی کم نظیر آن باعث افزایش محبوببیت روز به روز این بازی می شود.

admin بازدید : 51 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

بازی پو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های آندروید به حساب می آید که بر خلاف حجم کمی که دارد، اما بسیار محبوب واقع شده است و تاکنون بیش از صد میلیون بار از وب سایت گوگلی پلی دانلود شده است. Pou 1.4.56 در بین کاربران نیز به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و کاربران بسیار زیادی آن را بر روی گوشی شان نصب دارند. بازی پو شاید کمی بچگانه و ساده به نظر برسد اما بعد از این که آن را نصب کردید حتما متوجه خواهید شد که POU یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. پو نام شخصیتی کارتونی است که در این بازی قرار دارد. شما باید از پو همانند یک حیوان خانگی نگهداری کنید. این نگهداری ها شامل حمام دادن، تمیز کردن، سرگرم کردن، غذا دادن و … خواهد بود که باید هر زمان مناسب به هرکدام از انها برسید. چرا که اگر کاری را در زمان مناسب انجام ندهید باعث افسردگی پو خواهد شد اما اگر کارها را در زمان صحیح و مناسب انجام دهید پو همیشه خوشحال خواهد بود. شما با مراقبت از پو سکه به دست خواهید اورد.این بار با نیو فور اندروید نسخه اندروید و کامپیوتر بازی پو را دانلود کنید!این ورژن از بازی نسخه پول بی نهایت است و می توانید هر چیزی که می خواهید را برای پو خریداری کنید.

Pou 1.4.56

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر + ویندوز برای کامپیوتر

admin بازدید : 58 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

FIFA 15 v1.0.6

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

حتی این امکان برای شما در فیفا ۱۵ نسخه اندروید پیش بینی شده که یک تیم خریداری کرده و با آن در لیگ های دسته پایین شروع به بازی کنید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید و با درآمدی که به دست می آورید بازیکنان مورد علاقه تان را از دیگر تیم ها خریداری کرده و با استفاده از آنها قدرت تیم خود را تا حد امکان افزایش بدهید و به این ترتیب در جدول رده بندی بالا آمده و به عنوان تیم قهرمان به لیگ های دسته بالاتر راه پیدا کنید. گیم پلی بینظیر این بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دوستداران بازی فوتبال هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

admin بازدید : 54 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

|دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه Angry Birds Stella 1.0.0 برای اندروید|

احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

Angry Birds Stella 1.0.0

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 این بازی زیبا شامل ۱۲۰ مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

admin بازدید : 366 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

احتمالا تا به حال بارها نام بازی My Talking Tom یا همان تام سخنگو را شنیده و یا آن را انجام داده اید.این بار به روز ترین نسخه این بازی را برای اندروید دانلود کنید. امروز نیز ما برای شما یکی دیگر از نسخه های این بازی بسیار جذاب را فراهم کرده ایم که می توانید با استفاده از آن برای مدتی در کنار دوستان و یا اعضای خانواده سرگرم بشوید. شاید در یک نگاه به نظر برسد که این بازی مخصوص دختر بچه ها می باشد اما تنها کافیست که آن را دریافت کرده و بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کنید و با یک بار انجام دادن آن متوجه خواهید شد که به هیچ وجه این گونه نیست و این بازی می تواند شما را به سادگی به خود جذب کند.

 

دانلود بازی تام سخنگو نسخه به روز! My Talking Tom 1.8 اندروید

 

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

در بازی زیبای My Talking Tom 1.8.1 شما باید یک گربه خانگی به نام تام را پرورش بدهید. به این ترتیب که شما باید این بچه گربه را به حمام ببرید و در آن جا او را بشوید و همینطور باید غذا های مختلف خریداری کرده و به او بدهید شما برای انجام این کار به پول نیاز دارید و باید با انجام مینی بازی های مختلف که در این بازی طراح شده است برای خود پول جمع آوری کرده و سپس پولی را که بدست آورید برای خوراک و پوشاک این بچه گربه خرج کنید. شما باید به قسمت خرید لباس رفته و به سلیقه خود برای حیوان خانگیتان لباس خریداری نمایید. یکی از قابلیت های برجسته ای که بیشتر باعث محبوبیت این بازی شده است قابلیت تقلید صدایی می باشد که در آن وجود دارد کافیست که میکروفن گوشی را جلوی دهانتان نگه دارید و صحبت کنید خواهید دید که بچه گربه صدای شما را به گونه ای کاملا بامزه تکرار خواهد کرد با استفاده از این امکان که توانسته نظر بسیاری از کاربران اندرویدی را به خود جلب کند شما می توانید لحظات خوشی را در کنار خانواده و یا دوستان خود داشته باشید زیرا این گربه بامزه هنگامی که قصد تقلید صدای شما را دارد آن را کمی از حالت عادی خود تغییر می دهد به گونه ای که اصل صدای شما تغییر نداشته باشد و همین موضوع باعث شده که یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تقلید صدا به شمار بیاید.

 

ی دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 1,381
  • بازدید کلی : 9,000